Trygt hjem

Visuell identitet | Annonsering | Strategi | Nettside | Trykksaker

Trygt hjem er en alarmleverandør med sterk forankring i Nord-Norge, og med stadig voksende tilstedeværelse i byer som Tromsø, Bergen og Oslo. Siden oppstarten i Mo i Rana i 2020 har Trygt hjem hjulpet stadig flere nordmenn med å føle seg trygge i sine egne hjem.

Vi har bistått med å styrke Trygt Hjem sin merkevare og øke deres digitale tilstedeværelse. Resultatet er en ny merkevarestrategi og en moderne, brukervennlig nettside som gjenspeiler selskapets fokus på trygghet og kvalitet.

Et trygt hjem – vårt ansvar

Trygt hjem har en klar visjon: Å bidra til at innbruddsstatistikken i norske hjem reduseres. Med fokus på kvalitet og kundeservice leverer de alarmløsninger som gir trygghet og ro i sjelen.

Strategisk fokus på kjerneverdier

Merkevarestrategien bygger på Trygt Hjem sine kjerneverdier: trygghet, pålitelighet og lokal forankring. Vi har hjulpet Trygt Hjem med å tydeliggjøre sin posisjon i markedet og utvikle en strategi som når ut til målgruppen.

Ny visuell identitet for økt synlighet

Trygt hjem ønsket å styrke sin posisjon i markedet og profesjonalisere sin merkevare. Vi utviklet en visuell identitet som bygger på selskapets kjerneverdier, med en logo som er både moderne og trygg i uttrykket. Den nye fargepaletten utstråler trygghet og profesjonalitet, og bidrar til å gjøre Trygt hjem lett gjenkjennelig.

Nettside med friksjonsfri kundereise

Den nye nettsiden er utviklet i Wordpress og er designet med fokus på brukervennlighet og konvertering. Med et rent design, tydelig navigasjon og relevant innhold, gjør nettsiden det enkelt for potensielle kunder å finne informasjon om Trygt Hjem sine alarmløsninger og ta kontakt.

Nettsiden ser du på trygt-hjem.no

Brosjyre

Vi har også levert oppdatert brosjyre i ny grafisk profil. Denne sendes ut til nye kunder.